CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.. queen of blog ..

.. queen of blog ..

selamat datang semua !! sile2 ~

ingatan buat hati ..

Cute Strawberry

Saturday, 3 March 2012

hati, hati dan hati .... tolong jadi KUAT ~! mohon sangat ......

Dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha penyayang ~~

hmm, x twu lah ... hari niy, waktu niy, saat niy huda rase sdey sangat .. susah nak luahkan ,, sedih yg amat2 ..
Allah je yg twu ... 

dari pagi huda tahan, sakit dah dada niy tahan sebak .. entahlah ~ ape laa perasaan huda sekarang niy ... satu yang pasti .. berserah ~ yakin tuhan akan tentukan segalanya ....



pagi tadi borak kat telefon dgr ammar .. entah macam mane, keluar satu cite .. dy kate dy nk apply u, n nk stop dari kuis .. dalam mase terdekat .. serius huda mmg sangat x sangke .. x sangke itu yg terkeluar dari mulut dy .. demi Allah x sangke .. tapi huda terima, mybe tu yg terbaek utk dy kan kan kan .. alahaii, ape laa sangat kuis niy .. dy mesti lagi berjaya kalau dy keluar dari sini .. kan ? ,, 

pg tu jugak,dy ajak huda keluar .. nk mkn domino's katenye .. suke sangat , sebab entahlah .. huda sayangkan dy .. mesti laa hepi kalau dapat jumpe .. tunggu tunggu sampai tghari .. tghari sampai petang dy x blek2 .. dy kt putrajaya,umah kawan dy .. dari semalam tido sane .. huda x makan dari tghari , ingatkan nak mkn saing dy je nanti .. sape yg x nk mkn dgn buah hati .. 

tp nk wt cemane .. dy sendiri x ley wt pape .. huda apetah lagi .. name pown dok umah org .. xkn laa sedap2 nk suh org antar on time kan .. hmm, mmg .. manusia cuma merancang, Allah yang tentukan .. kan kan kan ~
sampai ke magrib huda tunggu dy .. last2 dlm kul 6 stgh tu, kak ayu ajak g pasar .. asalnye mmg xnk ... tunggu2 jugak mesej dari dy .. tp senyap jek ~ mgkin x sempat nk type msj kan .. kawan dy tgh shopping (:
ikot jela kak ayu g pasar .. mane laa twu kalau2 otw nk g, dy mesej ke ... sampai balik xde .. time nk blek kuis,ujan laa pule .. uhukss, jadi laa cite hindustan jap .. heee ~ bwk makanan dalam hujan je :D
alhamdulillah, kenyang jugak huda dapat mkn nasi ayam basah yee .. hahaha ..~!!

malamnye, huda kol dy lagi .. berbual dgn dy, x penah cukup 1 jam ,, huhuhu .. sangat hepi .. huda rase mcm terbang2 je kt langit tahu .. haha ~ huda suke sangat kat awak, ammar, suke sangat sume ttg awak  ..  tp lagi sekali,pbualan ktorg tgnggu bile huda dgn x sengaje tertanye pd dy -- >> "awak nk sambung u mane nanti?"
entah macam mane,dy bercerita ttg oversea .. huda twu, tu impian dy .. huda twu dy mmg nk ke sana .. tp dalam mase yg same, huda x tahu macam mane hati huda niy bile dengar sume tu .. x twu lah ... maaf ye awak .. huda teros moody mase tu .. dy pown mcm twu2 je mood huda da laen .. tp huda x pasti, dy twu ke x ek ,ape yg huda rase mase tu ? .. beratnye .....!!~ knp ye ???

lepas letak tepon, rase tambh2 sebak .. x twu lah knp tah .. heishh,  ase x sedap je ati niy ...

tolong lahh, kenape ngn huda niy ?? .. lepas satu ujian , huda diuji lagi .. memang betul,tuhan sayangkan huda ... huda twu tu .. tp kenape ammar ? knp dy ? ...  bila fikir pasal tu je, huda jadi terus sedih .. sembap dah mate niy nanges .. huh, please .. esuk ade date dgn dy,tahu ??? ummmm ...

huda tahu, huda xde banyak lagi masa dengan ammar .. huda twu, ammar tu pun mnusia biasa .. x mungkin selamanya hati dy bertahan .. huda sedar, tapi kenape laa dalam mase yg same huda x dapat nak terima sume tu ?? huda twu Allah maha mendengar ..dia maha segalanya .. kawan2 huda kate, kalau jodoh xkn kemana .. memang, huda twu .. tapi kenapa sekarang ? bila huda rase huda x boleh tanpe dy ,, kenapa saat huda dah rasa yg dy segalanya ... kenapa ?? .. 

ya allah, tolong lah ,, sedarkan hati aku niy .. tolong kuatkan aku hadapi semua niy .. sakitnye ya allah, xde semangat dah rasenye ...... tolong, ya sam'i .. jagakan dy untuk aku .. sekalipun kami bukan tercipta utk bersama, kau kirimkan yang terbaik kpd dy ... terbaik dari semua yg terbaik .... satu je doa aku tuhan, pastikan dy bahagia .. amin ~


No comments: