CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.. queen of blog ..

.. queen of blog ..

selamat datang semua !! sile2 ~

ingatan buat hati ..

Cute Strawberry

Wednesday, 5 September 2012

saya betul2 hilang dia ...

malam niy, aku kena paksa hati utk terima kenyataan ini ..
bahawa dy bukan yang aku pernah kenal ..
dy bukan yg tercipta untuk aku ..
dy takkan kembali, dy takkan sayang aku lagi ..
wake up, huda .. jangan terus biar hidup kau mati !
huhh, jangan nak mimpi2 lagi ..
heyy huda , dy dh xde utk cintakan kau !
dy dah x sayangkan kau pon !!!
sedarlahh .. !
dy dah ade pilihan dy sendiri ..
yang x macam kaw .. !
enaf is enaff !!

i love you :'(

mungkin kita pernah rasa tentang cinta
yang takdirnya bukan untuk kita
mungkin ini adalah cara meluah cinta
tanpa berkata atau berpandang mata

i'm sorry but i love you
i'm sorry if i miss you
even if i can't have you
you know i'll always be there for you

mungkin aku mencintaimu walaupun engkau tak pernah tahu
mungkin aku mencintaimu tanpa lelah ataupun jemu
mungkin kita tidak ditakdirkan utk bersama
tak mengapa asal kau bahagia

biar aku mencintaimu
biar tiada siapa yang tahu
biar aku mencintaimu dalam diam ataupun bisu ,....

~ true love never dies , it only gets stronger with time ~



Tuesday, 4 September 2012

saya rindu diaa :(

dah dua hari, aq tggu mesej dy .. tp xde pun :(
dy x rindu aku ke? dy dh betol2 x syg kt aku ke ?
hukhuk, sunyi nyee rase neh ..
x tahu nak buat ape ..
seriuss, aq dh mcm org giler je nehh ..
tunggu tunggu dan tunggu mesej kamu :(
tunggu lagi hari neh ..
semalam on9 fesbuk ..
owhh,sangat sakit hati bile tgk si dia yg post2 n komen2 kat wall kengkawan pompan dy ..
arghhh, mcm nk kena histeria jee
teross deactivated fesbuk uwh ..
malas nak tgk pape dah ..
kalau boleh nak je cocok mata ni.. biar buta teross . hmmm
entahlahh, dy kate dy terima kalau kitorang dh tade pape :(
ohooo , sangat sedihh ..
tapi entah lah .. dh xde airmata nak nanges ..
mimpi ape tah mlm td ..
bgn2 mata bengkak ~ mcm alien .
alamatnyeee mmg x g kelas lahh ..
istinbad dh kena bar .. OMG !~
tibe2 rase mcm dah malas nk belajar ..
sem neh bape byk dah ponteng kelas ..
kemalasan melanda ... menjadi2 ..
eishh , x twu nak tulis ape lagi ...
point nye cume satu ..
aku RINDU gila gila kat dia !!~

...doa sikit ....
Ya Allah, sampaikan rinduku ini padanya hingga aku juga menjadi kerinduannya ..
amin amin amin amin amin :(

okeyy uollssss .. jumpe lagi nanti ..
nak tidoo .. stress ~