CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.. queen of blog ..

.. queen of blog ..

selamat datang semua !! sile2 ~

ingatan buat hati ..

Cute Strawberry

Monday, 26 March 2012

apa yg harus aku lakukan ?? ~ allah allah !

ape yg aku nk kongsi kali niy ye ? umm pasal hati lagi ~ mungkin ...
ammar, dy kecik ati ngn aku .. dy on9 twitter, nmpk aku reply status rafiq .. 
rafiq, dy kate dh jumpe someone yg sygkn dy .. salah kee aku nk ucap tahniah pd dy ?
macam2 ammar cakap ..
hmm aku x penah nk curang dengan dy, jauh sekali nk khianati cinta dy ...
aku yg buang rafiq, x mungkin aku nk kejar dy semula ..
fahamlah, aku cuma sayang kamu sorg je sekarang niy ..
untuk ape aku janji tunggu kamu, kalau aku nk khianati cinta kamu ??
senangnya awak buat kesimpulan sendiri kan ammar ..
ye, sy selalu salahkan awak .. tp awk x twu, sy nk sumenye terbaik utk awk ..
sudahlah ammar .. sepanjang mlm sy dah nangis .. mata sy niy tinggal masa je nk buta ..
bila sy dh x dpt tengok awk nnti, tolong jgn dekat dgn sy lagi ..
sy ingatkan sy dah bagi sume yg terbaik utk hubungan kita, tapi sy sangat salah ..
sy xde pape utk awk ..
ye, awk sygkn sy . awk cintakan sy . awk rindukan sy ...
x perlu tahu hati sy .. cukup ~
dalam perhubungan, kejujuran, kepercayaan, kesetiaan sangat penting ..
ye, betol .. tp sy x rase awk punya kepercayaan terhadap sy ..
bodohnya saya, x pernah ada masa awk sedih .. sentiasa salahkan awk ..
awk memang x patut maafkan sy kan .. jangan pernah maafkan sy ..
satu perkara yg salah bila awk tulis kt blog tuh,,
sy TAK PERNAH BERUBAH HATI .. dan sy sangat marah bila awk mengandaikan mcm tuh ..
ye, sy sangat marahhhhh ..!! cinta sy, hati sy adalah milik sy ..
siapa awk pandai2 nk kate yg ia berubah ?? tolongggg ..
pergi lahh jauh2, bawa hati awk, ingt sy sebagai seorang yg x pernah berterima kasih atas cinta awk ..
sy dh delete twitter sy. sy dah buang fb sy ... sy x perlukan semua tu ..
sungguh sy rindukan awk yg dulu, ,,, tp sy patutnya lupakan sume tu ...
awk dah pergi .. pergi lah, kenang sy sebagai org yg dh khianati cinta awak ..
sy x berhak ada dalam hati awak ...
sy janji, sy xkn kacau barang2 yg awk bagi pd sy .. sy dh simpan elok2 .. nt sy pulangkan ~
sy x layak utk sume tu .. sy dh pn khianati awk, jd sy x layak utk cinta awak ..
awk masih kt sini, x jauh pun dari sy .. tapi sy rasa hati kita dh terlalu jauh ..
sangat jauh ..
sy harus sedar .. smpai bila2 pun,i'm not the good one for you .. 
biar sy jaga hati sy sendiri .. biar sy yg pedih sbb luka niy ..
sy lebih dulu lukakan awak ...
biar sy serik .. kerana lelaki sy ketawa, kerana lelaki juga sy menangis ..
terima kasih, atas segalanya ~ 




ya allah, andai saat ini hatiku hancur, kau bukakan pintu hati dy supaya melupakan aku .. agar aku tidak terus menyakitinya ... aku berharap kau sampaikan salam rindu ini padanya hingga aku menjadi kerinduannya .. ya 'alim, kenapa semuanya jadi semakin sukar buat kami ?? andai itu takdir yg sudah engkau suratkan, aku mohon agar kau tiupkan rasa redha dan ikhlas dalam hati kami utk menerimanya .. redhakan kami ya allah, tanpa rasa sakit .. amin amin amin .....

1 comment:

Seri Ayu said...

jangan sedih sayang :')

ada mase rase sakit mngubati kembali perasaan .

jujur, saya pernah rase ini. kalau memang dia utk kte, dia pasti kembali utk kte.

utk menunggu. ia memang sakit