CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.. queen of blog ..

.. queen of blog ..

selamat datang semua !! sile2 ~

ingatan buat hati ..

Cute Strawberry

Monday, 7 January 2013

1ST entry for JANUARI 2013

tertarik dengan status sorang teman kt fesbuk ~
MARI BACA SAME2 !!

isteri: kenapa abang nakkan ayang ?
suami: sebab abang xnak orang lain.
isteri: xnk xnk, nak jawapan lainnn ..
suami: emm kalau abang bersebab untuk syg ayang, bukanlah namanya mencintai dgn sepenuh hati. abang cuma tahu, dgn mencintai sayang, abang jadi lebih baik. abang rasa cukup segalanya bila ada sayang <3
isteri: sayangg abang ! <3



alhamdulillah~ lame sungguh rasenye x menulis kt belog neh .. meluahkan, dan menceritakan tentang hari2 yg aku lalui .. baru sekarang ade kesempatan .. masih ada nikmat sihat dan hidup buatku~ alhamdulillah <3

#Allah, sesungguhnya aku sangat merindui ummi, buya, kakak dan adik2 ku .. jagakan mereka agar sentiasa berada dalam rahmat dan kasih sayangmu duhai tuhan .. terima kasih kerana mengujiku dgn dugaan ini .. ujian kesenangan dan kesusahan itu adalah warna yg engkau berikan supaya aku lebih bersyukur .. maka kuatkanla hatiku untuk menghadapinya Ya Rabb .. sesungguhnya hanya engkau yg kusembah dan kepada engkau jua tempat aku memohon pertolongan ..
Ya Rahim, buat 'dia' yg sudah semakin jauh, kau titipkan rindu ini dihatinya .. semoga saja 'dia' sentiasa mendapatkan segala yg terbaik dalam hidupnya ~ AAMIIN ..




Wednesday, 28 November 2012

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani ~

Bismillahirrahmanirrahim ...
Alhamdulillah, masih bernafas, masih bernyawa lagi aku hari ni ... Alhamdulillah masih dpt melihat dunia yang penuh warna warna ini .. entry ini khusus buat kamu .. yang dahulu pernah menjadi kekuatan dan guru kepada diri ini .. yang pernah menjadi perkara paling manis dalam hidupku .. yg tidak pernah meninggalkanku walau seminit. ,, bila kamu membaca ni, fahamlah bhwa aku sangat sedih dan aku sangat2 mahu kamu ada disini, saat ini .....
tak tahu kenapa, mlm ni rasa tersangat sunyi .. huhu, tibe2 terase nak tengok gambar2 kita .. gambar2 kenangan kita .. kenangan yg kita pernah cipta sama2 suatu hari dulu .. tersenyum, tergelak dan terkadang dgn sendiri datang rasa sebak dlm hati .. mcm2 yg kita dh lalui .. hari ni, hari terakhir aku berumur sebaya dgn kamu .. beberapa bulan dan kita tetap bagini .. masih ego mengakui kesalahan masing2 .. kita sendiri sedar ttg itu, tp xde siapa yang mencari antara satu sama lain .. ahaha, kanak kanak,kan ?
aku tahu, mmg menjadi salah bila aku mengatakan yg aku minat pd lelaki lain .. aku juge akn marah bila kamu katekan kamu minat pd mane2 pempuan .. ah,aku pon pasti cemburu .. tapi demi Allah, aku x pernah terniat utk curang pd kamu .. itu semua cume gurauan .. kawan2 yg menyakat aku, aku sendiri x tahu akn jadi separah ini .. sungguh, aku x pernah maksudkan yg aku betul2 minat pd lelaki itu .. mcm mane aku akn suke pd dy sedangkan di hati aku ini cume ada nama kamu ?? tak tahu mcm mane mahu meyakinkan kamu lagi .. sangat sedih bila kamu tanpa berbincang, terus menyepi .. tidak mendengar penjelasan aku terlebih dahulu .. maafkan aku .. aku tahu kamu sangat kecewa .. aku faham rasa itu, aku merasainya jauh lebih sakit ... tapi percayalah, tidak terniat pun hatiku ni nak buat kamu rasa sebegitu .. aku x pernah berubah dari sayangkan kamu .. x pernah aku ubah nama kamu yg ada dlm hati ni ... macam mane lagi mahu buat kamu faham ? huhu, buntuu ...........
untuk kali ini, aku mahu meminta maaf .. maaf yg teramat besar ... fahamilah, aku x pernah membuang kamu dari diri ini ... cuma kamu yang tersalah dan menganggap sebegitu .. maafkan aku .. kiranya hari esuk sudah tiada utk aku menjelaskan semua ini, maafkanlah aku .. aku tinggalkan kata yang begitu lama ingin aku ucapkan .. aku sangat rindu dan cintakan kamu. . walaupun kamu x pernah tahu, ketahuilah, itu kenyataan nyaa ... kalau rindu ini sememangnya menyakitkan kamu, maafkan aku ..



sebentar  tadi, kamu hantar mesej hari lahir .. aku sangat2 tunggu utk itu .. terima kaseh .. ape pun yg kamu ckp, aku sangat hargainya ... terima kasih banyak2 .. dan saat niy, aku nak kamu tahu, hujan dibumi kuis ini sangat bertepatan dgn hujan di hati dan pipiku ... buat kamu yg pernah mengajar aku ttg erti rindu ini, sila jaga diri yaaa .. tlg janji jgn cari aku ini lagi .. terima kasih utk segalanya .. dan sekali lagi, maaf yg tak terkata juga utk segalanya ... wassalamualaikum warahmatullah :)

Wednesday, 5 September 2012

saya betul2 hilang dia ...

malam niy, aku kena paksa hati utk terima kenyataan ini ..
bahawa dy bukan yang aku pernah kenal ..
dy bukan yg tercipta untuk aku ..
dy takkan kembali, dy takkan sayang aku lagi ..
wake up, huda .. jangan terus biar hidup kau mati !
huhh, jangan nak mimpi2 lagi ..
heyy huda , dy dh xde utk cintakan kau !
dy dah x sayangkan kau pon !!!
sedarlahh .. !
dy dah ade pilihan dy sendiri ..
yang x macam kaw .. !
enaf is enaff !!

i love you :'(

mungkin kita pernah rasa tentang cinta
yang takdirnya bukan untuk kita
mungkin ini adalah cara meluah cinta
tanpa berkata atau berpandang mata

i'm sorry but i love you
i'm sorry if i miss you
even if i can't have you
you know i'll always be there for you

mungkin aku mencintaimu walaupun engkau tak pernah tahu
mungkin aku mencintaimu tanpa lelah ataupun jemu
mungkin kita tidak ditakdirkan utk bersama
tak mengapa asal kau bahagia

biar aku mencintaimu
biar tiada siapa yang tahu
biar aku mencintaimu dalam diam ataupun bisu ,....

~ true love never dies , it only gets stronger with time ~



Tuesday, 4 September 2012

saya rindu diaa :(

dah dua hari, aq tggu mesej dy .. tp xde pun :(
dy x rindu aku ke? dy dh betol2 x syg kt aku ke ?
hukhuk, sunyi nyee rase neh ..
x tahu nak buat ape ..
seriuss, aq dh mcm org giler je nehh ..
tunggu tunggu dan tunggu mesej kamu :(
tunggu lagi hari neh ..
semalam on9 fesbuk ..
owhh,sangat sakit hati bile tgk si dia yg post2 n komen2 kat wall kengkawan pompan dy ..
arghhh, mcm nk kena histeria jee
teross deactivated fesbuk uwh ..
malas nak tgk pape dah ..
kalau boleh nak je cocok mata ni.. biar buta teross . hmmm
entahlahh, dy kate dy terima kalau kitorang dh tade pape :(
ohooo , sangat sedihh ..
tapi entah lah .. dh xde airmata nak nanges ..
mimpi ape tah mlm td ..
bgn2 mata bengkak ~ mcm alien .
alamatnyeee mmg x g kelas lahh ..
istinbad dh kena bar .. OMG !~
tibe2 rase mcm dah malas nk belajar ..
sem neh bape byk dah ponteng kelas ..
kemalasan melanda ... menjadi2 ..
eishh , x twu nak tulis ape lagi ...
point nye cume satu ..
aku RINDU gila gila kat dia !!~

...doa sikit ....
Ya Allah, sampaikan rinduku ini padanya hingga aku juga menjadi kerinduannya ..
amin amin amin amin amin :(

okeyy uollssss .. jumpe lagi nanti ..
nak tidoo .. stress ~