CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.. queen of blog ..

.. queen of blog ..

selamat datang semua !! sile2 ~

ingatan buat hati ..

Cute Strawberry

Friday, 24 February 2012

vanilla cokelat ~~

lame sudah x lawat belog niy ..sudah bersawang pown nampaknye yeee .. hihihi ..  
nak cerita ape yee .. ummm . hee ~ sy sekarang sedang dalam proses pemulihan .. ngeh3 ~~
mahu twu satu cerita ??? haha, x mahu ? x kira, mahu cerita jugak jugak .,,, hahahaha 

sy bukan seorang yang mudah melupakan .. tapi bila seorang tu boleh lupakan sy, kenapa sy tidak ?? betul x ?? hihihi ~~ sy sekarang sedang menyulam rindu same seseorang ~ ceh3 .. ayat bukan maen , hahaha ..

sy suka sama dy .. dy sangat sweet .. dy kate sy vanilla ~ dy jadi coklat .. walaupun x sama, bila digabung, kan awesome !!~ hihihihi .. i loikeeeee vanilla coklat <3 <3




tak tahu sejak bile sume niy mula .. kui3 malunye .. x kesah laa macam mane pown dy ~ yg penting sy suka sama dy .. dy sangat baik ~ kawan2 kata, jangan mengharap sangat, nanti kecewa .. baiklah, saya x mengharap, sy sangat berdoa moga dy yg terbaik buat sy ..

rafiq ? sy baik saje2 same dy .. sy dah terima kalau mmg sy x baik utk dy ~ sy mahu orang yg mahu kan sy.. biarlah antara kami hanya kenangan ,,  yang penting, sy x berdendam dgn dy .. biar tuhan yg balas perbuatannya .. sy bukan sape2 nak menghukum .. dy pown pernah buat sy bahagia dulu  ^_^


hohohoho ,,, balik semule pd encik cokelat sy yeee ~~ hihihi ~  selalu tersenyum bila ingat same dy .. berharap dy juge begitu .. hehehe .... jadi, ini entry khas buat dy yg dipanggil "mr. cokelat" .. 

dah x twu nak bebel ape ,, penat pown ade .. hik hik hik ~~~ xpe laa.. nanti sy bercerite lagi ye ye yeee ...
mahu fokus mesetan same si dia ... heeeeee ..... opsss, name nye ?? tunggu lah entry akan datang ..

i love the way u said that u miss me  ^_^

  bunga-bunga dalam hati niyyy ~~ terima kasih, pelengkap hidupku .. sekian  (:

No comments: