CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.. queen of blog ..

.. queen of blog ..

selamat datang semua !! sile2 ~

ingatan buat hati ..

Cute Strawberry

Sunday 26 February 2012

AMMAR HAZIQ ~~ you are mine ... oppppss ..

yeahhh kawan kawan ... kali niy title entry pown sudah terang ye yeeee ~ hihihi ....
Muhammad Ammar Haziq .. itulah namanye .. dy yg kupanggil " coklat " .... eheeeeee ...
semalam, 26 Februari bersamaan hari sabtu ... ehem, hari pertame kitorg date2 .. 
sweet x? sweet x ?? ngeh3 ~
mulenye dy ajak aku jalan2 ... nk jumpe katenye ..
hehe, diam2 aku bawak teman .. ehem ~
kak ayu n k.bidel laa peneman aku .. 
segan kott 1st time jumpe .. hikhik  ^_^
berdebar2 bile turun di ktm serdang ..destinasi : the mines !! hahah
ehem2 .. dari jauh aku nmpak dy ..
" smart " .. hahaha, pkataan pertame dlm ati aku .. kah kah kah .. gatal an ?

okey, dy mmg amat pemalu .. suara pown x dengar bila cakap .. kah3 ~
kesian dy .. 
dah laa 1st time, kena bahan je pulak tuh ngn k.bidel .. ngn k.ayu .. hahahahaa
nasib laa labu ~ hahahahaha ...
destinasi pertame ialah foodcourt ~ lapar kottt ..
dy order nasi goreng n aku bihun goreng ..
start nk makan, adessssssss pedas pulak mee aku tu .. haisshhh ~ spoil sungguh der .. grrr .. hihihi ~
akhernye aku kenyang gara2 minum air yg banyak jeee .. 

lalalalalalala ... suke sangat bile dy tengok aku .. ahaaaaa :D
 pastu g naek atas, solat n lepak jap kt tempat bowling ..

dy kate x penah maen .. hihihi ~
aku niy berbaju kurung, xkn laa nk offer dy game pulak kan ..
so,aku ckp "next time kite maen bowling yeee " ... sopan saje dy angguk .. hihihi ~
soooooooooo sweeeeeeeeeeetttttttt !!!!!!!!~    i like ~~!

dah puas jalan, round round mines, 
ape lagi, pergi laa pade niat utama ...
tutti frutti !!! ahahaha ,, lame betol aku teringin nak makan beb !~ dapat jugak .. ngeh3 ~
gumbira giler kottt ... hihihihihihi ~
best tw bila dapat sstu yg kita nak .. lagi2 bila ade orang belanje ..
hahah.. lain macam je sedapnye .. :D
nak tengok gambar ?? hihihihi .. jap jap yeee ^_^






ahahaa .. tengok saje sudah ingat sume cerita cerita belakang tabir ekkk .. huahuahua ~
eh eh .. niy laa aku bersama si pakwe cokelat ku .... hihihih ~~tarik nafas dulu yee semue .. hihihih ^_^





sangat sweet ~ heeeeee .. mksud aku, dy sangat sweet ~ ngeh ngeh ngeh ..
hey hey .. penat berleter panjang ...
sebenarnye panjang lagi kalau nak cerita ...
satu wall blog niy pown x muat .. ahahaha ~
memang banyak na cerita ...
okey okey, aku pendekkan ,,
kesimpulannya , aku rase dy sorg yg :
1 . pemalu
2. romentik ... uhuk uhuk uhuk ~
3. baik
4 . tough .. hik hik ~

whatever laaa kan .. hahah, yg penting dy sayang aku .. hahahaha ~

ade lagi sikit nak sambung neyh .. dalam ktm ~
wahhhh, 3 train nk ke rawang da lepas, yg ke sg.gadut x sampai2 ..
tolong lah bayangkan betape sesaknye dalam train itu .. wahahaha ~
seperti mau pengsan rasenye tahu ??? ya ampunnnn ...
nasib baik ade si dy .. wahahahahaha ...
suke tgk bila dy risaukan sy .. rase disayangi gitu .. kah kah kah ..

biler balik, satu ayat yg sangat buat aku terharu :: 
"takkan ada erti penat utk spend masa dengan orang yang kita sayang niy"
alahaiiiii.. touching nye ati aku .. ahak ~
tambah2 jadinye sayang neyh .... 
cukup laa cukup laa ..
nak pecah rasenye ati niy bila ade org syg ,, ahaaaa ~ 

baiklah baiklah ,, sampai sini saje yeee ~
nanti aku tulis entry lagi ^_^

ya allah, sampaikan salam rinduku pada kedua ibubapaku ...
pada mereka2 yg aku sayang terutamanya encik cokelat sy ~
pelihara hati kami dari sebarang yg menyakitkan ,,
mudahkan dy menjawap peperiksaan esuk yeee ~ 
amin amin amin  ^_^

2 comments:

zairidzuan said...

seriously muka kowg baru ada nmpk persamaan... moga dye jodoh ko yg tbaek ... moga berkekalan.. amenn

huda rahim said...

amin ~ terima kasih atas doanye ^^