CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.. queen of blog ..

.. queen of blog ..

selamat datang semua !! sile2 ~

ingatan buat hati ..

Cute Strawberry

Wednesday, 28 November 2012

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani ~

Bismillahirrahmanirrahim ...
Alhamdulillah, masih bernafas, masih bernyawa lagi aku hari ni ... Alhamdulillah masih dpt melihat dunia yang penuh warna warna ini .. entry ini khusus buat kamu .. yang dahulu pernah menjadi kekuatan dan guru kepada diri ini .. yang pernah menjadi perkara paling manis dalam hidupku .. yg tidak pernah meninggalkanku walau seminit. ,, bila kamu membaca ni, fahamlah bhwa aku sangat sedih dan aku sangat2 mahu kamu ada disini, saat ini .....
tak tahu kenapa, mlm ni rasa tersangat sunyi .. huhu, tibe2 terase nak tengok gambar2 kita .. gambar2 kenangan kita .. kenangan yg kita pernah cipta sama2 suatu hari dulu .. tersenyum, tergelak dan terkadang dgn sendiri datang rasa sebak dlm hati .. mcm2 yg kita dh lalui .. hari ni, hari terakhir aku berumur sebaya dgn kamu .. beberapa bulan dan kita tetap bagini .. masih ego mengakui kesalahan masing2 .. kita sendiri sedar ttg itu, tp xde siapa yang mencari antara satu sama lain .. ahaha, kanak kanak,kan ?
aku tahu, mmg menjadi salah bila aku mengatakan yg aku minat pd lelaki lain .. aku juge akn marah bila kamu katekan kamu minat pd mane2 pempuan .. ah,aku pon pasti cemburu .. tapi demi Allah, aku x pernah terniat utk curang pd kamu .. itu semua cume gurauan .. kawan2 yg menyakat aku, aku sendiri x tahu akn jadi separah ini .. sungguh, aku x pernah maksudkan yg aku betul2 minat pd lelaki itu .. mcm mane aku akn suke pd dy sedangkan di hati aku ini cume ada nama kamu ?? tak tahu mcm mane mahu meyakinkan kamu lagi .. sangat sedih bila kamu tanpa berbincang, terus menyepi .. tidak mendengar penjelasan aku terlebih dahulu .. maafkan aku .. aku tahu kamu sangat kecewa .. aku faham rasa itu, aku merasainya jauh lebih sakit ... tapi percayalah, tidak terniat pun hatiku ni nak buat kamu rasa sebegitu .. aku x pernah berubah dari sayangkan kamu .. x pernah aku ubah nama kamu yg ada dlm hati ni ... macam mane lagi mahu buat kamu faham ? huhu, buntuu ...........
untuk kali ini, aku mahu meminta maaf .. maaf yg teramat besar ... fahamilah, aku x pernah membuang kamu dari diri ini ... cuma kamu yang tersalah dan menganggap sebegitu .. maafkan aku .. kiranya hari esuk sudah tiada utk aku menjelaskan semua ini, maafkanlah aku .. aku tinggalkan kata yang begitu lama ingin aku ucapkan .. aku sangat rindu dan cintakan kamu. . walaupun kamu x pernah tahu, ketahuilah, itu kenyataan nyaa ... kalau rindu ini sememangnya menyakitkan kamu, maafkan aku ..



sebentar  tadi, kamu hantar mesej hari lahir .. aku sangat2 tunggu utk itu .. terima kaseh .. ape pun yg kamu ckp, aku sangat hargainya ... terima kasih banyak2 .. dan saat niy, aku nak kamu tahu, hujan dibumi kuis ini sangat bertepatan dgn hujan di hati dan pipiku ... buat kamu yg pernah mengajar aku ttg erti rindu ini, sila jaga diri yaaa .. tlg janji jgn cari aku ini lagi .. terima kasih utk segalanya .. dan sekali lagi, maaf yg tak terkata juga utk segalanya ... wassalamualaikum warahmatullah :)

No comments: