CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.. queen of blog ..

.. queen of blog ..

selamat datang semua !! sile2 ~

ingatan buat hati ..

Cute Strawberry

Tuesday, 4 September 2012

saya rindu diaa :(

dah dua hari, aq tggu mesej dy .. tp xde pun :(
dy x rindu aku ke? dy dh betol2 x syg kt aku ke ?
hukhuk, sunyi nyee rase neh ..
x tahu nak buat ape ..
seriuss, aq dh mcm org giler je nehh ..
tunggu tunggu dan tunggu mesej kamu :(
tunggu lagi hari neh ..
semalam on9 fesbuk ..
owhh,sangat sakit hati bile tgk si dia yg post2 n komen2 kat wall kengkawan pompan dy ..
arghhh, mcm nk kena histeria jee
teross deactivated fesbuk uwh ..
malas nak tgk pape dah ..
kalau boleh nak je cocok mata ni.. biar buta teross . hmmm
entahlahh, dy kate dy terima kalau kitorang dh tade pape :(
ohooo , sangat sedihh ..
tapi entah lah .. dh xde airmata nak nanges ..
mimpi ape tah mlm td ..
bgn2 mata bengkak ~ mcm alien .
alamatnyeee mmg x g kelas lahh ..
istinbad dh kena bar .. OMG !~
tibe2 rase mcm dah malas nk belajar ..
sem neh bape byk dah ponteng kelas ..
kemalasan melanda ... menjadi2 ..
eishh , x twu nak tulis ape lagi ...
point nye cume satu ..
aku RINDU gila gila kat dia !!~

...doa sikit ....
Ya Allah, sampaikan rinduku ini padanya hingga aku juga menjadi kerinduannya ..
amin amin amin amin amin :(

okeyy uollssss .. jumpe lagi nanti ..
nak tidoo .. stress ~

No comments: