CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.. queen of blog ..

.. queen of blog ..

selamat datang semua !! sile2 ~

ingatan buat hati ..

Cute Strawberry

Monday 12 December 2011

bantu aku tuhan , demi keputusan ini !~

da lame beno x tulis kt blog ksygn aku niy ...
byk sgt benda sebenarnya, cume xde mase je nk type n share ..
tapi kali niy aku sgt2 x dpt tahan .. ade jgk mase utk aku luahkan ...
semua ttg hati .. mula dari mane pown,aku x tau ..
sakit nye sekarang .. tuhan saje yg twu ..
saat cinta dikhianati, sume org merasa pedihnya ..
entahlah, salah aku ke yg sentiasa menyayangi ..
sampai x sedar aku jd buta dgn mainan seorg lelaki yg xde hati ..
kenapa aku tuhan ? 
x kuat aku hadapi sume niy ...
nk pecah ati niy ... tolong laa ya Allah ~!
bg aku kekuatan sehebat dugaan ini .. spya aku x lupa ..
aku masih punya semua yang menyayangiku ..
mungkin x sama dgn lelaki itu ..
tp aku yakin hikmah yg kau singkapkan sebalik sume niy ..
sabarkan aku setiap detik ya tuhan !~



oh dengarlah sayu tangisanku .. megapa degupanmu ku seru..
kerna kesepian yg terlalu .. 
kembalikan hidup yang ku rindu ..
oh dengarlah sunyi tangisanku ..
kau tahu ku amat menyayangimu ..
oh pergilah kau bukan milikku ..
pulang pd yg mengasihi dirimu ...~~~~ <3

No comments: